Sunday, December 19, 2010

tak dak masa untuk adek ??

hancuss rancangan aku !! damn bad ! kenapa semua orang tak nak faham dan tau apa yang aku rasa? kenapa semua mesti jaga hati orang lain yang tak kisah tentang orang yang menjaga hatinya. aku dah penat la melayan  sakit hati orang.. aku dah penat mengubat hati yang tengah marah, aku dah penat melawan hati aku yang menyumpah- seranah orang lain . ingat senang ke ?? kalau senang aku tak nangis. bila aku cakap, kata aku kecik lagi . ayat klisye "u dont know anything baby". just change the y to i. ang thats me to you, right. why dont you leave me in my world and do what i want to when you dont feel like accompany me? just do what you want for someone else more important than me and be happy and hurt me forever . then i was nothing to you. terima kasih sebab sudi sakitkan hati yang tak boleh nak cakap dia sakit..

No comments:

Post a Comment