Sunday, April 17, 2011

HEY FRIEND !!

                                                                                                      
SMSKB 2nd BATCH .

first time aku tahu apa itu 'BATCH'.. aku suka, sayang sangat batch ni. 1011 TranScenDents.. walaupun ada masa aku harap lelaki dan perempuan dipisah sebab kekangan teamwork yang tak boleh nak berjalan lancar. susah sangat.. tengoklah semua sekolah top-top, sekolah yang tak campur..kenapa masih nak buat sekolah campur..??. meh aku jawab sendiri.. sebab lelaki dan perempuan saling melengkapi !!!. sebab lelaki dan perempuan ada skill yang berbeza. aku marah bila lelaki sorak-sorakkan orang lain . tambah-tambah kalau orang tu perempuan .. come on la wey. !! bak kata along, jangan jadi radio active. !

at the same time, aku rasa geram dengan budak lelaki sebab lelaki ni pandai..cikgu cakap sekali dah dapat tangkap.. bengang betul.!

jom TranScenDents !! rock the world . SPM 2011 SMSKB TERBAIK !! MENCIPTA NAMA DI PERSADA DUNIA !

* tak boleh letak gambar budak lelaki !!

No comments:

Post a Comment