Sunday, April 17, 2011

CANTIK

tajuk ni timbul masa aku tengah online kat sebuah cc dekat dengan restoran yang dirahsiakan namanya.. akak kaunter tu cantik pakai tudung senua lengkap tutup aurat. aku ni tengah semangat nak dengar lagu..memandangkan aku tak pernah online kat cc ni aku tanya la kat mana aku boleh dapatkan headphone..
dengan muka hodoh akak tu jawab " p mintak kat kaunter !"
kedebushh ! aku rasa macam jatuh tangga . tersentak. terkejut . macam kena rasuk pun ada akak tu..

pesanan saya untuk akak...
  • muka dah cantik , tutur bicara tu jagalah sikit. dari cantik terus jadi hodoh lepas dengar suara akak.
  • saya tahu akak penat layan cikgu kay sebelah saya yang agak cerewet tentang gambar anak-anak muridnya , tapi tak adil untuk akak lepaskan kepenatan akak denga meninggikan suara kat saya..
BUDI BAHASA BUDAYA KITA

No comments:

Post a Comment