Thursday, June 2, 2011

1011 TRANSCENDENTS

hari ni aku nak menaip tentang batch aku , TRANSCENDENTS
ketua batch : zaim aiman 
penolong ketua batch : suhanani





kami semua terlalu ramai . nak taip nama sorang sorang pun tak larat rasanya . masa ni kami ditahan daripada pulang bermalam sebab ada kelas sebagai persediaan untuk SPM ... bagus jugak buat kelas sebab kalau cikgu cikgu tak buat rasanya , aku tak sentuh buku aku .. thanks cikgu .. selama 2 tahun kat sekolah ni , banyak yang aku dapat .. antaranya . macam mana nak 'handle' adik adik ... mula mula tekanan jugak sebab aku tak pernah ada adik .. bila kat sekolah aku ada adik, best sangat ,.. aku dapat kawan yang sangat caring, friendly, gila gila, bijak sangat . ! aku sayang hampa !! walaupun hubungan budak lelaki dan perempuan kurang baik dulu , sekarang ni aku rasa semua dah membaik .. aku suka !! 
9A+ TRANSCENDENTS !

photos : credits to ijj ( intan jamilah juhan )

1 comment: