Friday, November 19, 2010

just started . !!



hai sume!! ta'aruf dlu eh! name saye.. saye ke aku?? pape je la. siti nur athirah bt mazlan, lahir pade 30 jun 94.. bole pggil ATI .  asal loqstaq. ha!! tu dia. kluaq dah loghat kedah!! pulon kedah pulon! heeeeee. mula2 aku dok sp, tmn ria jaya..skola rendah kat skola taman ria. msa form 1 n 2.. aku skola kj. ala yg kt tngh pekan tuh.! sblh sri gawa. xkan xtaw?. kenangan skola ni bnyk kat sni aku blaja cane nk jd perempuan yg betol2 dewasa. aku masok band.. bezz. n kelas yg gile bes 1 elit 1, 2 elit1. msa kat sni gak aku diamanahkan sbg ketua kelas.. pyh doe jd ketua!..
                                                                                       
mase fom3, aku pindah ke aloqstuck. mmg xbes.. dah elok2 ade kwn bes kat sp. tbe pndah..! sdeyh! miss u pkah, qibah, amalina, zariff, umi, nadia...! dan ramai lg! tp ade hikmah d sbalek ketentuannya,.. kwn aku bertambah,.! mase 1st day kat skola baru takot gak.. aku dpt masok klas 3kancil.. kelas no. 4.. dgn rsa takot dan muke yg diselamberkan aku masok dlm klas tu. mse tu xde ckgu. naseb aku sgtlah baek. aku sekelas ngan alia, spupu aku!! tengs alia! tengs a lot! klas ni gile rmai! sume tgok aku.. aku rase cam aku ni berok plak!bes la kat sni! miss u cikgu mastura!! pkah!! intan!! ummul! pak lah! anuar!! zuhair!! din! su!!n sume 3kancil!

rsult pmr??? okey la! aku dpt twrn gi sekolah sains kepala batas. aku pegi je dgn azam yg baru utk spm! mule2 mmg aku ssh nk trime sbp. tp lame2 aku rase ape yg ade kat skola ni la yg terbaek utk aku dan mase dpn aku..aku serphen!!.. tengs sakba!!

kelas!!

bendera yg dihasilkan drpd cop tgn cecikgu, staf n kitorg!! 

41 roket into the sky!! kami pecah rekod malaysia! mase ade program international star gazing and space camp. dsertai student2 sluruh malaysia n thailand! dr. sheikh muszaphar pon dtg!


나에 대한 가장 흥미로운 것은 ... 내가 사랑하는 한국!na-e daehan gajang heungmiloun geos-eun ... naega salanghaneun hangug!



No comments:

Post a Comment